You are not logged in.

Hardware: Nowy telewizor!

wariat258

Nowicjusz

• "wariat258" started this thread

Date of registration: 19 Feb 12

• Send private message

1

Sunday, 19 February 2012, 15:58

Nowy telewizor!

Witam, z racji tego, że potrzebuję nowego telewizora, a nie znam się jakoś konkretniej, postanowiłem napisać tutaj.

Nie mam konkretnych wymagań.
Cena telewizora powinna mieścić się w 1000zł, super jeżeli jeszcze taniej, ale jak ma to być jakieś gówno to może dam radę ciut przepłacić.
Potrzebuję 22-25cali, powinien być czarny, żeby pasowało do pokoju i musi, ale to musi mieć możliwość zamocowania uchwytem do ściany, ale chodzi o taki wysuwany, a nie bezpośrednio ze ścianą.
Do czego będzie służył? A no do oglądania filmów, więc fajnie jakby miał USB, do grania w nowsze gry-to chyba tyle.
Preferuję LCD niż plazmę, ale czy LED? tego nie wiem bo się nie znam.
Zadawajcie pytania jak za słabo sprecyzowałem.

pirez

Legenda Ogame

• "pirez" is male

Date of registration: 21 May 05

• Send private message

2

Sunday, 19 February 2012, 19:25

w tym rozmiarze to są tylko LCD. także wyboru nie ma. miedzy led a ccfl rznicyw cenie nie będzie wiec kup led.
piszesz że ma mieć usb ale jednocześnie chcesz grać w gry. dużo taniej byłoby gdyby telewizor miał tylko hub usb podłączany do komputera/konsoli. jeśli chciałbyś mieć możliwość odtwarzania filmów bezpośrednio z pendrive musisz liczyć się z pewnymi ograniczeniami no i na pewno wyższą ceną. napisz co będziesz do telewizora podłączał ( chodzi o to czy same hdmi wystarczą - stynką do wszystkiego chyba że masz starą konsole albo komputer bez wyjscia dvi).

wysuwanego ze ściany uchwytu nikt nie dodaje "za darmo" , za darmo nie dają nawet uchwytu "do ściany" . Taki uchwyt zawiera słowo klucz "VESA" wpisz na allegro vesa , odpowiedni do rozmiaru 22-25 cali i zobacz ile taki uchwyt kosztuje. strzelam że ze 300zł no i w tym wypadku trzeba mieć mocne ściany a nie jakiś karton gips alb nawet sklejka.