You are not logged in.

• "Earthman79" is male
  • "Earthman79" started this thread

Date of registration: 29 Oct 07

• Send private message

1

Thursday, 2 February 2012, 10:22

Do Deniorka...

Chciałbym skontrować ulubiony argument deniorka. Nie mogę tego zrobić w wątkach, w których go używa, gdyż śpieszy je zamknąć, gdy tylko błyśnie elokwencją. Ulubiony argument deniorka (pana z - było nie było - obsługi gry) brzmi: nie podoba ci się coś na ogame? Przenieś się do innej gry! Jest to argument genialny w swej prostocie, dlatego też myślę, że deniorek z przyjemnością zastosuje się do mojej rady: nie podoba ci się, deniorku, co tu czasem gracze wypisują - na przykład ten mój post? TO ZOSTAŃ MODEM W INNEJ GRZE!!! :D:D:D

Dostrzegasz wreszcie absurd tego tekściku, "miszczu"?

dENiOR

de Niro: Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

• "dENiOR" is male

Date of registration: 1 Feb 07

Zawód: no life :D

• Send private message

2

Thursday, 2 February 2012, 12:13

Ulubiony argument deniorka (pana z - było nie było - obsługi gry) brzmi: nie podoba ci się coś na ogame? Przenieś się do innej gry

Jesli wprowadzaja zmiany w skladzie Twojego ulubionego batona to piszesz ze chcialbys 10 % wiecej orzeszków i 20% mniej karmelu w skladzie? Czy moze kupujesz teraz taki baton ktory jest najblizszy Twoim upodobaniom?
GF to przedewszystkim firma, ktora ma zarabiac, a Polska jest tylko jednym z krajów gdzie dostarczaja swoje produkty. Zapewne zarobiliby wiecej gdyby sluchali czesciej i szybciej graczy ale tego nie robia, ich strata. Zrozumiales juz ze jestes konsumentem, ktory ma wybor co kupuje?

i jeszcze jedna sprawa ten dzial nie jest do prowadzenia dyskusji na temat cztrech liter panny Maryny, tylko na odpowiadanie na pytania, konkretne pytanie, konkretna trafna odpowiedz i temat zostaje zamkniety, kolejny problem zakladasz nowy temat nie ciagniesz go w starym. PRzeczytaj regulamin tego dzialu. Luzne rozmowy w stylu "Co myslicie o..." maja miejsce w PoO.